Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Gościnnie

Witajcie poniedziałkowo;)
Dziś kolejny dzień z Gościnną Projektantką i tym razem zaprosiłam niezwykle twórcza osobę 


ale oddaje głos gościowi:

„Witam! Mam na imię Monika, ale w sieci funkcjonuję jako Hipcia. Szczerze mówiąc, nie bardzo
mogę sobie przypomnieć, kiedy zaczęłam zajmować się papierkami. Najpierw były koraliki i modelina. Skrapki pojawiły się chyba jakieś cztery lata temu. Trafiłam przypadkiem na forum Scrappassion i wciągnęło mnie na dobre. Przeczytałam i obejrzałam całe forum i wzięłam się do roboty. Przestać nie mogę do dziś!
Lubię żywe, kolorowe prace. Lubię łączyć różne faktury i wzory. Lubię proste prace, choć nie koniecznie styl C&S. A najbardziej lubię wszystko, co daje efekt 3D. W moich pracach jest też dużo przeszyć maszynowych, tuszowania, brokatów, kryształków, perełek oraz wycinanek wykrojnikowych.
Kto jest moim skrapowym guru? Nie ma takiej osoby, ja robię to co mi w duszy gra. Oczywiście podziwiam wytworki nie jednej skraperki. Bardzo lubię prace Enczy – za ich przestrzenność. Zuziuchy – za prostotę i kolory oraz bijący od nich optymizm. Mamyjudo – za dobór kolorów i dokładnie taką ilość dodatków jaka jest potrzebna. Moriony – za kolory i radość. Dorotę_MK – właściwie za wszystko... i mogłabym tak wymieniać jeszcze długo. Prawdziwą przyjemność sprawia mi wędrowanie po blogach pełnych pięknych, kolorowych obrazków.
Pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie

Oto piękne prace naszego gościa z wykorzystaniem stempla "Serce" Asi3City
Prace te pokazują jak można wykorzystać stempel bez umiejętności kolorowania a jedynie drukując go na kolorowym papierze i wycinając tworząc efekt 3d.









W imieniu zespołu dziękuję za przyjęcie zaproszenia a Was kochani zapraszam do zabawy z naszym nadal trwającym wyzwaniem koloru


Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękne prace! Każda inna i każda wspaniała :)

asia3city pisze...

Normalnie takie super, aż nie poznałam własnego stempelka :)

Agnieszka pisze...

Śliczne prace!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...